عکس و فیلم جدید 2017

عکس و فیلم جدید 2017

عکس و فیلم جدید 2017

عکس و فیلم جدید 2017

چطور همسرم تو مشتم باشه؟

چطور همسرم تو مشتم باشه؟ چطوری میشه شوهرمو بگیرم تو موشتم،میخوام گوش به حرفم باشه. 

شوهرداری, رسم شوهرداری, همسر, زن, شوهر, زن و شوهر, عشق, استعداد, دوست, زناشویی, روابط زناشویی, آموزش زناشویی, مسائل زناشویی

چگونه همسرتان را مثل موم نرم کنید؟

شاید این کار، مثل موم‌ نرم کردن شوهران ، آرزوی خیلی از خانم‌ها باشد، اما آرزوی محالی نیست و رموز ساده‌ای دارد. برای این کار به چند توصیه‌ عمل کنید:

 

 

ـ شنونده خوبی باشید.

 

ـ او را نصیحت نکنید، بویژه در حضور دیگران.

 

ـ شوهر خود را با دیگری مقایسه نکنید، از او ایراد نگیرید و تحقیرش نکنید.

 

ـ چارچوب فکری و ذهنی شوهر خود را بشناسید و او را آنچنان که هست درک کنید.

 

ـ نسبت به وضعیت روحی شوهرتان دقیق و حساس باشید.

 

ـ در مورد مسائل مورد علاقه همسرتان اطلاعات کسب کنید و به آن احترام بگذارید.

 

ـ زمینه‌های حرکت او را فراهم کرده و مانع رشد او نشوید.

 

ـ زبان نگاه را بیاموزید و ارتباط‌های غیرکلامی با همسر خویش را بیشتر کنید.

 

ـ توقعات و انتظاراتی که از او دارید را محترمانه برایش بیان کنید و از او نیز چنین بخواهید.

 

ـ هر روز بهانه‌ای برای ایجاد نشاط و شادابی در خانه پیدا کنید.

 

ـ انصاف داشته باشید و صادقانه همه‌چیز را از نگاه طرف مقابل ببینید.

 

ـ بهترین راه موفقیت در بحث، اجتناب از آن است.

 

ـ هنگام ناراحتی او از وی انتقاد، گله و شکایت نکرده و او را محکوم نکنید.

 

ـ در جهت تامین نظر وی طوری دوستانه صحبت کنید تا احساس امنیت درونی کند.

 

ـ به جای احساساتی شدن آرام باشید و از تندی و اشک ریختن بپرهیزید.

 

ـ موقعیت خود را تغییر داده و مشکلات را در زمان و مکان بهتری مطرح کنید.

 

ـ عقاید خویش را تحمیل نکرده و با آرامش و صداقت بگویید، در قلب شما چه می‌گذرد.

 

ـ همچنان که دوست دارید از شما گذشت کنند، خود نیز بخشش داشته باشید.

 

ـ در مقابل رفتار تند شوهرتان، شکیبا و بردبار باشید. (این یکی از توانایی‌های خاص زنان است)

 

ـ بر وی منت نگذارید و زحمات و ایثارهای خود را در زندگی به رخ او نکشید.



اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنید

چطوری میشه شوهرمو بگیرم تو موشتم،میخوام گوش به حرفم ...

www.ninisite.com › تبادل نظر › متفرقه › عمومی
۳ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 19پست - ‏9 نویسنده
چطوری میشه شوهرمو بگیرم تو موشتم،میخوام گوش به حرفم باشه. ... یعنی چی بیاد تو مشتم؟ از چه جهت؟ دو پدیده را مردم یا عوام نمی توانند از هم سوا کنند ...
بچه ها چرا جوابمو ندادید ؟ چیکار کنم؟
20پست
24 آگوست 2012
چگونه شوهرانی مطیع وزن عزیز داشته باشیم؟
20پست
15 فوریه 2012
یافته‌های دیگری از دامنه www.ninisite.com

چگونه زن می تونه همسرش را اسیر خودش کنه - انجمن های تخصصی ...

anjoman.tebyan.net/newindex.aspx?pid=17257&threadID=245643
۵ آبان ۱۳۸۹ ه‍.ش. - شاید مثلا" مردی همسرش را واقعا" دوست داشته باشد ولی نتواند آنرا ابراز کند. .... اگر اون زن مشکل نداشته باشه تو خونه برای شوهر خودش همه ی این موارد رو ...

چگونه همسرتان را مثل موم نرم کنید؟ - بیتوته

www.beytoote.com/wedlock/movafaghiat-raz/spouse-like-soft-wax.html
شوهرداری رسم شوهرداری همسر زن شاید این کار، مثل موم‌ نرم کردن شوهران ، آرزوی خیلی از خانم‌ها باشد، اما آرزوی محالی نیست و رموز.

چگونه همسرتان را برای همیشه عاشق نگه دارید - نوعروس

www.nowaroos.com › کلوپ › من و همسرم...
۷ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - شباهم باهم تو یه زمان میخوابیم مثلا اگه امتحان داشته باشم اونم بیدار میمونه و هر 1ساعت .... همیشه به همسرمروحیه میدم و میگم که بهش افتخار می کنم.

من نمیدونم چطور شوهرمو تحریک کنم :: خانواده برتر

khbartar.blog.ir/post/614
۱۸ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - باشه برای تحریک اون می تونید کار زیر رو امتحان کنید : همیشه جلوی اون .... من خودم دوس دارم همسرمساپورت بپوشه البته تو خونه و برای من. خیلی حرف ...

چکار کنم شوهرم به حرفم گوش بده - پایگاه اطلاع رسانی تنظیم ...

www.tanzimekhanevadeh.com/wedlock/2242-چکار-کنم-شوهرم-حرفم-گوش-بده
چطوری با شوهرم صحبت کنم تا به حرفم گوش بده. ... ممکن است نیاز داشته باشی که . ... باشی. در این صورت ممکن است زن رو بههمسرش کند و بگوید: «وقتی دو سال تمام به تو ...

رمز و راز همسرداری - صفحه 101 - مامی سایت

mamisite.com/forum/t306-101.html
۱۷ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 8پست - ‏5 نویسنده
... چقد دلم میخواد این سیاستارو یاد بگیرمو شوهرم مثل موم تو دستم باشه مث جاریام .... ولی غافل ازینکه خودشونو از چشم مادر و خواهر و همسر و بقیه میندازن.

چطوری میشه دل مرد رو برد؟ - کلوب

www.cloob.com/timeline/answer_133190_1046727
۲۸ فروردین ۱۳۹۰ ه‍.ش. - خیلی خوب میفهمم چی میگی ولی مجموعه رفتارهای متقابل تو روابط متقابل تاثیر داره و ... درد میکنه که منتظر قربون صدقه شوهر باشن)میگن جمع کن بابا تو هم که همش مریضی!!! ... چه خوشبخته کسی که همسرش اینجوری دنبال عشق شوهرشه !

هجده تـوصیه همسرداری بـرای خانمها - خبرآنلاین

www.khabaronline.ir/detail/304097/weblog/moazzen
۲۹ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بهترین مردان هم کسی است که برای همسر خود بهترین باشد" خیرکم خیرکم لنسائه" . .... یه کم انصاف داشته باشید و تو متن بالا جای خانم و آقا رو عوض کنید شاید اون موقع بتونید تصور .... زنی که بخواد با شوهر زندگی کنه باید اینجوری باشه. ..... جالبه اینجا همش توصیه میشه خانمها چطوری باید با همسرانشون رفتار کنن !

۲۱ روش برای گفتن دوستت دارم بدون گفتن حتی یک کلمه - اس ...

www.radsms.com/۲۱-روش-برای-گفتن-دوستت-دارم-بدون-گفتن-حت
۱۲ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. - من روی آینه برای همسرم می نویسم دوستت دارم تا هروقت سراغ آینه رفت آن را ببیند. ... یکبار او برای من نوشت: آهنگ یک خواننده مرا یاد تو می اندازد. ... چه برسه که بخوام بهش بگم دوسش دارم لطفا کمکم کنید من هنوز امید وارم باید یه راهی داشته باشه Cry ... اون منو دوس داره منم ولی نمیدونم چطوری بهش اطمینان بدم دوسش دارم Wilt.

عشوه های زنانه نازهای دخترانه

naaaz.blogfa.com/
منی که وقتی تو طبیعت راه می رم مراقب پام رو یه حشره هم نره چطور می تونستم نسبت به یه آدمی که همه لحظه هاش رو ... انگار که همه توانش رو به کار گرفته باشه تو چشام خیره شده و با صدایی گرفته گفت: ((شما همه لحظه های منو پر کردین. ..... گفتم از کجا معلوم که همسر داره، واسه اینکه دوس داره زیبا جلوه کنه شاید این کارو می کنه. ...... مست مستم!

دوست دارید همسر آیندتون چجوری باشه - صفحه 5 - Madmoo ...

irforum.madmoo.com/showthread.php?t=8888&page=5
۱۹ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 11پست - ‏6 نویسنده
دوست دارید همسر ایندتون چطور ادمی باشه (خواهشا بیشتر رو اخلاق و افکار و. ... ستاره بود تو مشتم و ... تو میخوای با خودش ازدواج کنی یا خانوادش دی:

ازدواج نکنید - پرشین بلاگ

donotmarry.persianblog.ir/1389/4/
۳۰ تیر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - یه خانمی از آشنایان جمله حکیمانه زد " اگه شوهرم رو تو مشتم نگه دارم و دستم رو ... خیلی باید آدم رشد شخصیتی کرده باشه تا بتونه فارغ از قضاوت های ... وقتی مورد شماتت همسرم قرار می گیرم چون آن روز به یک مهمانی زنانه رفته .... من امروز مونده بودم که برم شرکت یا برنامه سمینار رو دنبال کنم که یه وقت از دست ندم. شما چطور؟

کنترل شوهرتان را در دست بگیرید - برترین ها

www.bartarinha.ir/fa/news/60728/کنترل-شوهرتان-را-در-دست-بگیرید
۳۰ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در غیر این صورت همسر شما ممکن است در مورد هزینه‌هایی که انجام می‌دهد به شما دروغ بگوید. رگ خواب .... عشقمون برترین ها برترینها/که به فکر همه اید/خدا کنه یه ادم ذاتش پاک باشه واخلاق داشته باشه. پاسخ ها ... مگه شوهر تلویزیون هست که کنترلش رو بگیرن تو دست ... چطوری.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.